OGLAS ZA UPIS DJECE ZA ŠKOLSKU 2022/23 GODINU

Na osnovu člana 18. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (“Službene novine TK” broj 12/09,8/11,10/13,08/18) i člana 14. Pravilnika o prijemu djece u Ustanovu Predškolske ustanove “Aladin” Tuzla, br. 125/20 od 12.03.2020. godine.

Predškolska ustanova “Aladin”  Tuzla  raspisuje

OGLAS

ZA PRIJEM  I UPIS DJECE  U PREDŠKOLSKU USTANOVU “ALADIN” TUZLA ZA ŠKOLSKU 2022/2023 GODINU

Poštovani  roditelji,

Obavještavamo vas da od 14.06.2022. godine počinje redovan upisni rok u Predškolsku ustanovu  “Aladin” Tuzla za školsku 2022/23. godinu. Oglas vrijedi za oba objekta i to centralni objekat “Aladin” ulica Ismeta Mujezinovića br. 32 i poslovnu jedinicu “Aladin2” ulica Bosne Srebrene 123.

Zbog velikog interesovanja korisnika za korištenje naših usluga, molimo vas da na vrijeme podnesete zahtjev za upis Vašeg djeteta u Ustanovu.

Programi  Ustanove biti će organizovani u sklopu:

  • Jasličke grupe (djeca uzrasta od 1 do 3 godine),
  • Vrtićke grupe (djeca uzrasta od 3 godine do polaska u školu),
  • Grupe produženog boravka za djecu nižih razreda osnovne škole, centralni objekt “Aladin” od 1. do 4. razreda, upisanih u OŠ “Sjenjak” i “Novi grad” i “Aladin II” O.Š. “Kreka” I O.Š. “Tušanj”.

II  Uz popunjen Zahtjev za upis potrebno je po polasku djeteta u Ustanovu dostaviti:

Za djecu koja se prvi puta upisuju potrebna je slijedeća dokumentacija:

  1. Kopiju Izvod iz matične knjige rođenih za dijete/djecu (pri polasku u vrtić)
  2. Kopiju CIPS-a za oba roditelja, (pri polasku u vrtić)
  3. Dvije fotografije djeteta (pri polasku u vrtić)
  4. Ljekarsko uvjerenje (pri polasku u vrtić)

Za djecu koja su u protekloj godini koristila usluge Ustanove potreban je:

  1. Popunjen zahtjev za upis (u toku trajanja oglasa)
  2. Ljekarsko uvjerenje dostaviti do 31.08.2022. godine

III  Prijem djece će se izvršiti u skladu sa Pravilnikom o prijemu djece u Predškolsku ustanovu “Aladin” Tuzla. Prilikom upisa prednost će imati, kako slijedi:

  • trenutni korisnici usluga koji ne prekidaju ugovor do 31.8.2022. godine,
  • trenutni korisnici usluga sa zahtjevom za upis drugog ili trećeg djeteta,
  • ostali zahtjevi za upis sa liste čekanja.

IV    Oglas ostaje otvoren 8 radnih dana od dana objavljivanja, odnosno do 23.06.2022. godine.

Zahtjevi za upis koji stignu nakon isteka roka za upis imat će status vanrednih zahtjeva na osnovu kojih će biti formirana lista čekanja, uzet će se u obzir tek nakon upisa djece sa redovne liste čekanja.

 Prijave za upis djece sa navedenom dokumentacijom mogu se dostaviti svakim radnim danom od 8,00 do 17,00 sati u sjedište Ustanove, u ulici Ismeta Mujezinovića 32, na Sjenjaku ili u poslovnoj jedinici “Aladin 2” ulica Bosne Srebrene 123.

VI  Komisija za upis djece će nakon razmatranja zahtjeva za upis, objaviti rezultate upisa na oglasnoj tabli vrtića, najkasnije do 01.07.2022. godine. Podnosioci zahtjeva koji nisu zadovoljni Odlukom Komisije mogu uložiti žalbu Upravnom odboru Ustanove u roku od 15 dana od dana objave rezultata.

NAPOMENA 1.:Roditelji su dužni nakon donošenja Odluke o prijemu djeteta u Ustanovu prije polaska djeteta u vrtić dostaviti svu potrebnu dokumentaciju.

NAPOMENA 2.: Obrazac zahtjeva za upis možete preuzeti u vrtiću ili na web stranici.

Za sve dodatne informacije koristite našu web stranicu: www.aladintz.com.ba  ili se obratite na telefon 035/275-134 ili 035/369-083.

Predškolska ustanova “Aladin”

Tuzla

Broj: 02 – 219/22                                                                         Direktorica Ustanove

Datum: 10.06.2022. godine                                                                Ćudić Dženana